- Missatges: 8
- Visualitzacions: 56334
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 120587
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 55461
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 52963
Darrer missatge
Kie oni diras 'to cope' aŭ 'to manage' en via lingvo?
de Miland, 18 de desembre de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 56229
Darrer missatge
- Missatges: 18
- Visualitzacions: 93399
Darrer missatge
- Missatges: 47
- Visualitzacions: 165636
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 57753
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 50962
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 49744
Darrer missatge