לתוכן העניינים

Glosa es un internatio aŭi-lingua.

של Simieto, 6 בספטמבר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 8
  • להציג 56285

Pri la Kantona

של Rogir, 2 בדצמבר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 120570

הודעה אחרונה

Ĉu iu parolas la afrikansan lingvon?

של MarCin83, 9 בינואר 2009

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 55388

Ĉu estas finnoj? :)

של Sebastian85DE, 4 באוקטובר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 52927

הודעה אחרונה

Kie oni diras 'to cope' aŭ 'to manage' en via lingvo?

של Miland, 18 בדצמבר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 56193

Ĉu iu ajn leganto studis Lojban

של Miland, 17 ביוני 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 18
  • להציג 93355

הודעה אחרונה

Verbo esti

של Ergazomai, 23 ביוני 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 47
  • להציג 165591

הודעה אחרונה

ĉu via lingvo ekzistas tonoj

של derverwandte, 23 בנובמבר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 10
  • להציג 57728

הודעה אחרונה

Serĉas helpanton por studi la bretonan.

של Dominique, 13 בדצמבר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 50933

Lernadilo por lernantoj de Ido.

של ceigered, 11 בדצמבר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 49718
לראש הדף