- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 46230
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 44610
Viimeisin viesti
How do we "sell" Esperanto to the public? The government? etc.
kannouteki_neko :lta, 27. toukokuuta 2005
Kieli: English
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 65107
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 46116
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 46588
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 46701
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 58279
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 49507
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 45416
Viimeisin viesti