Does anyone have Skype and want to start an Esperanto group?
Arktischgeist :lta, 16. joulukuuta 2014
Kieli: English
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 23804
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 21441
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 19140
Viimeisin viesti
- Viestejä: 51
- Näyttöjä: 187092
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 18252
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 21262
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 16454
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 17635
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 25176
Viimeisin viesti