Does anyone have Skype and want to start an Esperanto group?
de Arktischgeist, 16 de desembre de 2014
Llengua: English
- Missatges: 8
- Visualitzacions: 23761
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 21315
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 19021
Darrer missatge
- Missatges: 51
- Visualitzacions: 186659
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 18149
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 21143
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 16379
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 17546
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 25088
Darrer missatge