Al contingut

corso estivo di esperanto, ci sono comitive dall'italia?

de Jeliza, 18 de febrer de 2010

Llengua: Italiano

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 18442

Trying to be optimistic

de andogigi, 16 d’abril de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 19149

A couple of questions.

de blahface, 20 d’abril de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 59
  • Visualitzacions: 50112

Darrer missatge

Islanda vulkano

de Eddycgn, 23 d’abril de 2010

Llengua: Svenska

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 20308

Esperantistoj en Udine

de oczykota, 20 d’abril de 2010

Llengua: Italiano

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 17471

"Bildoj kaj demandoj" lernu.net kurso | karaokeo animated subtitle?

de qwertz, 23 d’abril de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 14803

Tujmaseĝilo de Microsoft?

de Schwa, 22 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 18556

Estudio de investigación sobre el esperanto

de Jes, 22 d’abril de 2010

Llengua: Español

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 15352

Kuraclokoj en Presov

de netka, 20 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 16003

Darrer missatge

Tujmaseĝilo de Microsoft?

de Schwa, 22 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 17058
Tornar a dalt