לתוכן העניינים

corso estivo di esperanto, ci sono comitive dall'italia?

של Jeliza, 18 בפברואר 2010

שפה: Italiano

  • הודעות: 6
  • להציג 18440

Trying to be optimistic

של andogigi, 16 באפריל 2010

שפה: English

  • הודעות: 13
  • להציג 19132

הודעה אחרונה

A couple of questions.

של blahface, 20 באפריל 2010

שפה: English

  • הודעות: 59
  • להציג 50104

הודעה אחרונה

Islanda vulkano

של Eddycgn, 23 באפריל 2010

שפה: Svenska

  • הודעות: 2
  • להציג 20307

הודעה אחרונה

Esperantistoj en Udine

של oczykota, 20 באפריל 2010

שפה: Italiano

  • הודעות: 3
  • להציג 17470

הודעה אחרונה

"Bildoj kaj demandoj" lernu.net kurso | karaokeo animated subtitle?

של qwertz, 23 באפריל 2010

שפה: English

  • הודעות: 3
  • להציג 14800

Tujmaseĝilo de Microsoft?

של Schwa, 22 באפריל 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 18555

הודעה אחרונה

Estudio de investigación sobre el esperanto

של Jes, 22 באפריל 2010

שפה: Español

  • הודעות: 2
  • להציג 15352

Kuraclokoj en Presov

של netka, 20 באפריל 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 15998

הודעה אחרונה

Tujmaseĝilo de Microsoft?

של Schwa, 22 באפריל 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 1
  • להציג 17055

הודעה אחרונה

לראש הדף