לתוכן העניינים

Ĉu la du frazoj taŭgas?

של mgasilva, 4 באפריל 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 24400

הודעה אחרונה

Vicgefratoj?

של Haratta, 1 באפריל 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 25135

הודעה אחרונה

Ĉu Esperanto paroliĝas?

של mgasilva, 3 באפריל 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 25386

הודעה אחרונה

Algunas dudas

של Hector_134, 3 באפריל 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 23196

הודעה אחרונה

lia/sia

של lernemulino, 3 באפריל 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 26625

הודעה אחרונה

Verbo + Verbo

של T0dd, 30 במרץ 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 24
  • להציג 44853

הודעה אחרונה

mortperi

של alonsososo, 29 במרץ 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 14
  • להציג 30540

הודעה אחרונה

Esti malpli lerta pri io, pro neekzercado

של Scalex, 30 במרץ 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 26369

Tempa prefiksoj ĉe verboj

של binary_death, 25 במרץ 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 11
  • להציג 32210

הודעה אחרונה

Kial oni ne uzas -n ĉi tie?

של binary_death, 24 במרץ 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 26664

הודעה אחרונה

לראש הדף