Kiel oni konvertas onia standarda angla klavaron al Eo?
de chicago1, 7 de gener de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 25931
Darrer missatge
- Missatges: 8
- Visualitzacions: 24003
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 26970
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 30086
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 29790
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 28218
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 28734
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 27620
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 31279
Darrer missatge