Al contingut

Kiel oni konvertas onia standarda angla klavaron al Eo?

de chicago1, 7 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 25931

Se X, blaa blaa... Kiel diras mi then?

de Genjix, 30 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 24003

Klarigo de kantoteksto

de Matthieu, 6 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 26970

Teknike Leksiko

de LuaPineapple1, 5 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 30086

Ĉu estas afikso por la profesioj ?

de crescence, 3 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 29790

Traduko de "talkshow"

de lernemulino, 5 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 28218

Saluton de Chicago

de chicago1, 3 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 28734

ĉi

de crescence, 16 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 35496

Darrer missatge

Etendado de infinitivo

de Genjix, 30 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 27620

ebay varba sentenco

de jeckle, 26 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 31279

Darrer missatge

Tornar a dalt