- پستها: 16
- نمایشها: 36109
آخرین ارسال
- پستها: 8
- نمایشها: 27885
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 33897
آخرین ارسال
Kiel oni uzas la kondizionalo en la estinteco? ("I should have")
از Lom, 5 ژانویهٔ 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 20
- نمایشها: 34252
آخرین ارسال
- پستها: 5
- نمایشها: 29884
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 28084
آخرین ارسال
- پستها: 11
- نمایشها: 40897
آخرین ارسال
En la retejo "Tekstoj" estis multaj "Ligoj pri tradukado" !!!
از sev, 9 ژانویهٔ 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 1
- نمایشها: 27671
آخرین ارسال