Aller au contenu

Kiel oni elparolas la vorto "L'"?

de rynasaurus, 28 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 4
  • Vues : 27540
  • Messages : 2
  • Vues : 25884

Instrui juna studentino

de Mathieux, 24 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 6
  • Vues : 31954

dekstrulo / maldekstrulo

de fizikisto, 23 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 4
  • Vues : 27769

I don't undestand how the following sentence is structured

de omid17, 22 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 31
  • Vues : 66978

about MAL

de sunbeam, 23 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 3
  • Vues : 28796

Derniers messages

Traduko de mallongigoj en Esperanto

de KIAaze, 5 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 6
  • Vues : 33367

Kiel oni skribas oficialajn leterojn?

de lernemulino, 21 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 2
  • Vues : 30542

Aŭtoj en neĝo

de Chainy, 9 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 18
  • Vues : 35764

Derniers messages

Forviĝos

de icecreamcastles, 19 décembre 2010

Langue: Esperanto

  • Messages : 5
  • Vues : 30930

Derniers messages

Retour au début