Vai all’indice

Diferenco inter kiu/kio

di le_chaz, 07 giugno 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 18
  • Visualizzazioni: 45127

Kiu estas korekta?

di kanajlo, 20 agosto 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 7
  • Visualizzazioni: 30916

Ultimo messaggio

  • Messaggi: 25
  • Visualizzazioni: 56463

"en Esperanto" / "pri Esperanto" - Kio uzi?

di inacentaur, 08 agosto 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 7
  • Visualizzazioni: 31057

Kion vi opinias pri "sal'"?

di Junpe, 29 marzo 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 40
  • Visualizzazioni: 95376

Ultimo messaggio

mi opinias ke la suba frazo estas erara.

di packoro, 19 luglio 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 34
  • Visualizzazioni: 78360

Day-to-day?

di MiEstasDavid, 05 agosto 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 4
  • Visualizzazioni: 29875

Ultimo messaggio

kiel oni diras @?

di piteredfan, 08 agosto 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 8
  • Visualizzazioni: 30724

Ultimo messaggio

"Aŭskultas min" aŭ "Aŭskultas al mi"?

di inacentaur, 08 agosto 2010

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 8
  • Visualizzazioni: 29836
Torna all’inizio