Problemoj kun la programo EK por tajpi ĉapelitajn literojn
de Kurawiri, 30 de maig de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 42169
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 41269
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 50204
Darrer missatge
- Missatges: 11
- Visualitzacions: 49556
Darrer missatge
Kiu povas min helpi de ĝusti miajn ekzercojn ?
de conan_godman, 27 de maig de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 40279
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 41591
Darrer missatge
- Missatges: 60
- Visualitzacions: 163042
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 39055
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 38423
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 50965
Darrer missatge