Problemoj kun la programo EK por tajpi ĉapelitajn literojn
de Kurawiri, 30 de maig de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 42163
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 41266
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 50187
Darrer missatge
- Missatges: 11
- Visualitzacions: 49549
Darrer missatge
Kiu povas min helpi de ĝusti miajn ekzercojn ?
de conan_godman, 27 de maig de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 40270
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 41587
Darrer missatge
- Missatges: 60
- Visualitzacions: 163023
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 39052
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 38420
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 50958
Darrer missatge