Problemoj kun la programo EK por tajpi ĉapelitajn literojn
de Kurawiri, 30 de mayo de 2008
Idioma: Esperanto
- Aportes: 3
- Clics: 42170
Último aporte
- Aportes: 1
- Clics: 41269
Último aporte
- Aportes: 10
- Clics: 50212
Último aporte
- Aportes: 11
- Clics: 49558
Último aporte
Kiu povas min helpi de ĝusti miajn ekzercojn ?
de conan_godman, 27 de mayo de 2008
Idioma: Esperanto
- Aportes: 1
- Clics: 40280
Último aporte
- Aportes: 4
- Clics: 41593
Último aporte
- Aportes: 2
- Clics: 39060
Último aporte
- Aportes: 1
- Clics: 38423
Último aporte
- Aportes: 9
- Clics: 50966
Último aporte