la esperanta vorto la pli malbela aŭ malfacile elparolabla
crescence :lta, 27. heinäkuuta 2009
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 44797
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 35606
Viimeisin viesti
- Viestejä: 40
- Näyttöjä: 106734
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 33810
Viimeisin viesti
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 42134
Viimeisin viesti
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 40570
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 33903
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 32217
Viimeisin viesti