la esperanta vorto la pli malbela aŭ malfacile elparolabla
crescence :lta, 27. heinäkuuta 2009
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 44585
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 35340
Viimeisin viesti
- Viestejä: 40
- Näyttöjä: 106321
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 33627
Viimeisin viesti
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 41982
Viimeisin viesti
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 40387
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 33736
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 32056
Viimeisin viesti