לתוכן העניינים

When may I use "kian,kion,kiun,cxian~"etc.?Dankon.

של Hyoyo, 25 בספטמבר 2010

שפה: English

  • הודעות: 3
  • להציג 14656

Is esperanto worth my time (1year and a Half)

של Talisman, 18 בספטמבר 2010

שפה: English

  • הודעות: 19
  • להציג 25089

Mia nova kanto, "ne sakru"

של ceigered, 25 בספטמבר 2010

שפה: English

  • הודעות: 5
  • להציג 15035

הודעה אחרונה

Ĉu iu ajn havas tiujn librojn?

של Genjix, 8 בספטמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 15531

Like Father, Like son

של Evildela, 24 בספטמבר 2010

שפה: English

  • הודעות: 14
  • להציג 20415

הודעה אחרונה

Eo - EU !

של toni692, 1 באוקטובר 2008

שפה: Magyar

  • הודעות: 13
  • להציג 26479

הודעה אחרונה

Esperanto Keyboard

של kierenml, 22 בספטמבר 2010

שפה: English

  • הודעות: 23
  • להציג 32003

הודעה אחרונה

台湾大学没有世界语选修课吗?

של EoMy, 23 בספטמבר 2010

שפה: 简体中文

  • הודעות: 3
  • להציג 17882

הודעה אחרונה

alternativa rekantaĵo de "nova kanto"?

של qwertz, 22 בספטמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 13766

הודעה אחרונה

Aide pour traduire!

של szeta, 10 באוגוסט 2010

שפה: Français

  • הודעות: 8
  • להציג 16337

הודעה אחרונה

לראש הדף