- Missatges: 8
- Visualitzacions: 18459
Darrer missatge
Iu ajn estus interesata en Rol-ludado Ludo en Esperanto?
de Schwa, 4 de juliol de 2010
Llengua: Esperanto
- Missatges: 12
- Visualitzacions: 29106
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 15288
Darrer missatge
- Missatges: 37
- Visualitzacions: 31327
Darrer missatge
Potrzebuję natychmiast: Jak jest "gówniarz" w Eo?
de magnifico94, 28 de juliol de 2010
Llengua: Polski
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 17862
Darrer missatge
- Missatges: 95
- Visualitzacions: 124405
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 19333
Darrer missatge
- Missatges: 19
- Visualitzacions: 14616
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 15475
Darrer missatge