- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 18382
Viimeisin viesti
Iu ajn estus interesata en Rol-ludado Ludo en Esperanto?
Schwa :lta, 4. heinäkuuta 2010
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 12
- Näyttöjä: 29093
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 15220
Viimeisin viesti
- Viestejä: 37
- Näyttöjä: 31084
Viimeisin viesti
Potrzebuję natychmiast: Jak jest "gówniarz" w Eo?
magnifico94 :lta, 28. heinäkuuta 2010
Kieli: Polski
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 17851
Viimeisin viesti
- Viestejä: 95
- Näyttöjä: 124193
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 19316
Viimeisin viesti
- Viestejä: 19
- Näyttöjä: 14587
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 15449
Viimeisin viesti