Tästä sisältöön

Schweiz

Frankp :lta, 11. toukokuuta 2010

Kieli: Deutsch

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 17292

Viimeisin viesti

Una domanda sul punto diacritico

eikored85 :lta, 3. toukokuuta 2010

Kieli: Italiano

  • Viestejä: 8
  • Näyttöjä: 18382

Iu ajn estus interesata en Rol-ludado Ludo en Esperanto?

Schwa :lta, 4. heinäkuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 12
  • Näyttöjä: 29093

markoj por signifi ĝuston kaj malĝuston

zan :lta, 16. heinäkuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 15220

Esperanto country

Evildela :lta, 23. heinäkuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 37
  • Näyttöjä: 31084

Viimeisin viesti

Potrzebuję natychmiast: Jak jest "gówniarz" w Eo?

magnifico94 :lta, 28. heinäkuuta 2010

Kieli: Polski

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 17851

Ortografio

Pino :lta, 14. tammikuuta 2007

Kieli: Français

  • Viestejä: 95
  • Näyttöjä: 124193

Viimeisin viesti

中国第六届东北地区世界语大会 专题旅游研讨会

amike :lta, 31. heinäkuuta 2010

Kieli: 简体中文

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 19316

Am I right in thinking this?

Lynchie :lta, 29. heinäkuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 19
  • Näyttöjä: 14587

Viimeisin viesti

"Wanderlust" in Esperanto

KetchupSoldier :lta, 30. heinäkuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 15449
Takaisin ylös