Til innholdet

Schweiz

fra Frankp,2010 5 11

Språk: Deutsch

  • Meldinger: 3
  • Visere: 17276

Siste melding

Una domanda sul punto diacritico

fra eikored85,2010 5 3

Språk: Italiano

  • Meldinger: 8
  • Visere: 18353

markoj por signifi ĝuston kaj malĝuston

fra zan,2010 7 16

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 3
  • Visere: 15178

Esperanto country

fra Evildela,2010 7 23

Språk: English

  • Meldinger: 37
  • Visere: 30983

Siste melding

Potrzebuję natychmiast: Jak jest "gówniarz" w Eo?

fra magnifico94,2010 7 28

Språk: Polski

  • Meldinger: 4
  • Visere: 17830

Ortografio

fra Pino,2007 1 14

Språk: Français

  • Meldinger: 95
  • Visere: 124163

Siste melding

Am I right in thinking this?

fra Lynchie,2010 7 29

Språk: English

  • Meldinger: 19
  • Visere: 14568

Siste melding

"Wanderlust" in Esperanto

fra KetchupSoldier,2010 7 30

Språk: English

  • Meldinger: 4
  • Visere: 15439
Tibake til toppen