Til indholdet

Schweiz

af Frankp, 11. maj 2010

Sprog: Deutsch

  • Meddelelser: 3
  • Visninger: 17294

Sidste meddelelse

Una domanda sul punto diacritico

af eikored85, 3. maj 2010

Sprog: Italiano

  • Meddelelser: 8
  • Visninger: 18417
  • Meddelelser: 12
  • Visninger: 29094

markoj por signifi ĝuston kaj malĝuston

af zan, 16. jul. 2010

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 3
  • Visninger: 15225

Esperanto country

af Evildela, 23. jul. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 37
  • Visninger: 31104

Sidste meddelelse

Potrzebuję natychmiast: Jak jest "gówniarz" w Eo?

af magnifico94, 28. jul. 2010

Sprog: Polski

  • Meddelelser: 4
  • Visninger: 17851

Ortografio

af Pino, 14. jan. 2007

Sprog: Français

  • Meddelelser: 95
  • Visninger: 124197

Sidste meddelelse

  • Meddelelser: 1
  • Visninger: 19317

Am I right in thinking this?

af Lynchie, 29. jul. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 19
  • Visninger: 14588

Sidste meddelelse

"Wanderlust" in Esperanto

af KetchupSoldier, 30. jul. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 4
  • Visninger: 15449
Tilbage til start