Tästä sisältöön

How to say "Thank you for writing."

Seth442 :lta, 19. kesäkuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 13
  • Näyttöjä: 28649

Responda pesquisa sobre esperanto na UFRGS

fo_q :lta, 22. kesäkuuta 2010

Kieli: Português

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 14939

translation "no worries"

qwertz :lta, 27. maaliskuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 27
  • Näyttöjä: 34094

Ĉu la kurso daŭras?

akvokajoleo :lta, 1. heinäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 27
  • Näyttöjä: 44084

Czasy dokonane i niedokonane

RzakiPak :lta, 7. kesäkuuta 2010

Kieli: Polski

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 16998

Det mest monarkistiska landet

Iippa :lta, 20. kesäkuuta 2010

Kieli: Svenska

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 19292

Viimeisin viesti

Ĝue kaj ĝoje en la tago aganta ! 正在行动!

Flago :lta, 19. kesäkuuta 2010

Kieli: 简体中文

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 21947

kolejny kontrowersyjny temat

Clementer :lta, 16. kesäkuuta 2010

Kieli: Polski

  • Viestejä: 46
  • Näyttöjä: 58036

la chute de l'euro sur une question de vocabulaire

crescence :lta, 5. kesäkuuta 2010

Kieli: Français

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 15276
Takaisin ylös