Till sidans innehåll

How to say "Thank you for writing."

av Seth442, 19 juni 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 13
  • Visningar: 28639

Responda pesquisa sobre esperanto na UFRGS

av fo_q, 22 juni 2010

Språk: Português

  • Meddelanden: 1
  • Visningar: 14933

translation "no worries"

av qwertz, 27 mars 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 27
  • Visningar: 34085

Senaste meddelande

Ĉu la kurso daŭras?

av akvokajoleo, 1 juli 2008

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 27
  • Visningar: 44070

Senaste meddelande

Czasy dokonane i niedokonane

av RzakiPak, 7 juni 2010

Språk: Polski

  • Meddelanden: 7
  • Visningar: 16994

Det mest monarkistiska landet

av Iippa, 20 juni 2010

Språk: Svenska

  • Meddelanden: 2
  • Visningar: 19281

Senaste meddelande

Ĝue kaj ĝoje en la tago aganta ! 正在行动!

av Flago, 19 juni 2010

Språk: 简体中文

  • Meddelanden: 3
  • Visningar: 21940

kolejny kontrowersyjny temat

av Clementer, 16 juni 2010

Språk: Polski

  • Meddelanden: 46
  • Visningar: 58029
  • Meddelanden: 3
  • Visningar: 15270
Tillbaka till toppen