Al contingut

Facebook, aliancano de la CIA

de BrunoBram, 14 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 31861

Ĉu mi estas freneza

de BrunoBram, 16 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 38734

Marĝenaj homoj parolantaj Esperanton

de BrunoBram, 18 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 26832

NIFO

de Roseha, 17 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 16
  • Visualitzacions: 34997

Darrer missatge

Nova Mortpuna Fadeno

de nenio, 8 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 32
  • Visualitzacions: 71185

Iomete finvenkista, sufiĉe raŭmista.

de mallumcavio, 13 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 30
  • Visualitzacions: 51486

Kion vi pensas pri la homaro?

de BrunoBram, 15 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 26102

La psikiatria mafio

de BrunoBram, 10 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 27859
Tornar a dalt