- Missatges: 4
- Visualitzacions: 24329
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 24900
Darrer missatge
- Missatges: 14
- Visualitzacions: 29480
Darrer missatge
Ho, mi miregas pri mia nunca nivelo de Esperanto!
de BrunoBram, 17 de juliol de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 22519
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 23617
Darrer missatge
Ĉu eblas regi akuzativon kaj uzi ĝin sen problemoj nek forgesoj?
de BrunoBram, 9 de juliol de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 11
- Visualitzacions: 32503
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 22965
Darrer missatge
- Missatges: 51
- Visualitzacions: 95114
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 23631
Darrer missatge