- پستها: 7
- نمایشها: 23588
آخرین ارسال
- پستها: 4
- نمایشها: 24416
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 25037
آخرین ارسال
- پستها: 14
- نمایشها: 29620
آخرین ارسال
- پستها: 4
- نمایشها: 22645
آخرین ارسال
- پستها: 7
- نمایشها: 23749
آخرین ارسال
Ĉu eblas regi akuzativon kaj uzi ĝin sen problemoj nek forgesoj?
از BrunoBram, 9 ژوئیهٔ 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 11
- نمایشها: 32660
آخرین ارسال
- پستها: 7
- نمایشها: 23073
آخرین ارسال