- پستها: 1
- نمایشها: 43177
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 59237
آخرین ارسال
La transskribo gjenerala de x-literoj publike ne funkcias !
از Verdano, 6 فوریهٔ 2008
زبان: Esperanto
- پستها: 3
- نمایشها: 47058
آخرین ارسال
kiel oni diras la anglan frazon 'database-driven website' esperante?
از bluephoenix, 10 فوریهٔ 2008
زبان: Esperanto
- پستها: 24
- نمایشها: 81694
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 58629
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 47909
آخرین ارسال
- پستها: 1
- نمایشها: 43955
آخرین ارسال