Tästä sisältöön

Kiam uzi la vortaro rekte ?

Didier69 :lta, 26. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 33552

Viimeisin viesti

Kiel mi povas skribi "Linu x" en la forumo?

KIAaze :lta, 18. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 34886

La skrablo

pace :lta, 14. syyskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 33150

Viimeisin viesti

sintaksa analizilo (parser) eraro?

qwertz :lta, 27. elokuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 38733

Viimeisin viesti

Agu !

Valer :lta, 7. elokuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 38146

Viimeisin viesti

Problemoj kun Lernu kaj aliaj retpaĝoj

Hispanio :lta, 6. elokuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 38649

La tujmesaĝilo en iPhone

Jev :lta, 26. heinäkuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 36394

Por Ferioj

babadjan :lta, 25. heinäkuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 36855

Viimeisin viesti

Takaisin ylös