Tästä sisältöön

Kiel mi povas skribi "Linu x" en la forumo?

KIAaze :lta, 18. marraskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 34728

La skrablo

pace :lta, 14. syyskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 33020

Viimeisin viesti

sintaksa analizilo (parser) eraro?

qwertz :lta, 27. elokuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 38575

Viimeisin viesti

Agu !

Valer :lta, 7. elokuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 37915

Viimeisin viesti

Problemoj kun Lernu kaj aliaj retpaĝoj

Hispanio :lta, 6. elokuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 38467

La tujmesaĝilo en iPhone

Jev :lta, 26. heinäkuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 36238

Por Ferioj

babadjan :lta, 25. heinäkuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 36713

Viimeisin viesti

Eraro pri -ejo

gyrus :lta, 17. kesäkuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 36474

Viimeisin viesti

Takaisin ylös