Al contingut

kian programaran sistemon uzas lernu.net?

de Jakovo, 27 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 46896

Kiel nuligas miajn mesaĝojn?

de walfino, 14 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 36823

malfermita fonto por lernu!

de Marcu, 24 de març de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 34489

Lingva eraro sur lernu!

de darkweasel, 9 de març de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 45766

Sugestita stud-ordo de lernu-kursoj (kaj aliaj sugestoj)

de erinja, 12 de març de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 38815

Guglo

de Eddycgn, 25 de febrer de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 50488

Darrer missatge

Fuŝ'!

de gyrus, 9 de febrer de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 38407

Darrer missatge

Problemoj pri/en la babilejo

de patrik, 5 de març de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 40668

Peto

de Efim, 2 de març de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 34341

Darrer missatge

La vortaro estas tro sala.

de darkweasel, 20 de febrer de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 29
  • Visualitzacions: 68148
Tornar a dalt