目次へ

kian programaran sistemon uzas lernu.net?

Jakovo,2010年4月27日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 11
  • 表示 46916

Kiel nuligas miajn mesaĝojn?

walfino,2010年4月14日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 2
  • 表示 36842

最終メッセージ

malfermita fonto por lernu!

Marcu,2010年3月24日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 2
  • 表示 34508

最終メッセージ

Lingva eraro sur lernu!

darkweasel,2010年3月9日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 11
  • 表示 45767

最終メッセージ

  • メッセージ: 4
  • 表示 38834

Guglo

Eddycgn,2010年2月25日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 12
  • 表示 50506

最終メッセージ

Fuŝ'!

gyrus,2010年2月9日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 5
  • 表示 38425

最終メッセージ

Problemoj pri/en la babilejo

patrik,2010年3月5日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 6
  • 表示 40679

Peto

Efim,2010年3月2日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 3
  • 表示 34360

最終メッセージ

La vortaro estas tro sala.

darkweasel,2010年2月20日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 29
  • 表示 68174

最終メッセージ

先頭にもどる