Till sidans innehåll

the verb voli (to wish)

av sublimestyle, 19 september 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 16
  • Visningar: 21425

Senaste meddelande

Kafo aŭ Teo???

av Donniedillon, 2 december 2009

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 50
  • Visningar: 85539

Senaste meddelande

The word "trolo" is so hard!

av philodice, 19 september 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 9
  • Visningar: 16542

Adding verbs Xas Yi -> XYas or YXas?

av Genjix, 18 september 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 15
  • Visningar: 18589

"Minus" ou "malpli" e "minuso", qual o correto?

av Kairion, 20 september 2010

Språk: Português

  • Meddelanden: 2
  • Visningar: 16511

Parolu Pirate Tago!

av philodice, 16 september 2010

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 9
  • Visningar: 16539

Senaste meddelande

Esperanto is so difficult!

av Arpee, 24 augusti 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 51
  • Visningar: 73118

votre avis sur la traduction

av crescence, 19 september 2010

Språk: Français

  • Meddelanden: 3
  • Visningar: 13267

Help me with "should" and "must", please....

av Polaris, 27 juni 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 99
  • Visningar: 98303

The Language Show, London

av sudanglo, 19 september 2010

Språk: English

  • Meddelanden: 1
  • Visningar: 12203
Tillbaka till toppen