Til indholdet

Kafo aŭ Teo???

af Donniedillon, 2. dec. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 50
  • Visninger: 85226

Sidste meddelelse

The word "trolo" is so hard!

af philodice, 19. sep. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 9
  • Visninger: 16362

Adding verbs Xas Yi -> XYas or YXas?

af Genjix, 18. sep. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 15
  • Visninger: 18375

"Minus" ou "malpli" e "minuso", qual o correto?

af Kairion, 20. sep. 2010

Sprog: Português

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 16427

Parolu Pirate Tago!

af philodice, 16. sep. 2010

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 9
  • Visninger: 16454

Sidste meddelelse

Esperanto is so difficult!

af Arpee, 24. aug. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 51
  • Visninger: 72474

Sidste meddelelse

votre avis sur la traduction

af crescence, 19. sep. 2010

Sprog: Français

  • Meddelelser: 3
  • Visninger: 13082

Help me with "should" and "must", please....

af Polaris, 27. jun. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 99
  • Visninger: 97249

The Language Show, London

af sudanglo, 19. sep. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 1
  • Visninger: 12069

"Jack and the Beanstalk" in E-o?

af qwertz, 18. sep. 2010

Sprog: English

  • Meddelelser: 1
  • Visninger: 13056

Sidste meddelelse

Tilbage til start