Tästä sisältöön

Kafo aŭ Teo???

Donniedillon :lta, 2. joulukuuta 2009

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 50
  • Näyttöjä: 85369

Viimeisin viesti

The word "trolo" is so hard!

philodice :lta, 19. syyskuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 9
  • Näyttöjä: 16431

Adding verbs Xas Yi -> XYas or YXas?

Genjix :lta, 18. syyskuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 15
  • Näyttöjä: 18473

"Minus" ou "malpli" e "minuso", qual o correto?

Kairion :lta, 20. syyskuuta 2010

Kieli: Português

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 16481

Parolu Pirate Tago!

philodice :lta, 16. syyskuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 9
  • Näyttöjä: 16524

Viimeisin viesti

Esperanto is so difficult!

Arpee :lta, 24. elokuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 51
  • Näyttöjä: 72741

votre avis sur la traduction

crescence :lta, 19. syyskuuta 2010

Kieli: Français

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 13212

Help me with "should" and "must", please....

Polaris :lta, 27. kesäkuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 99
  • Näyttöjä: 97631

The Language Show, London

sudanglo :lta, 19. syyskuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 12135

"Jack and the Beanstalk" in E-o?

qwertz :lta, 18. syyskuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 13138

Viimeisin viesti

Takaisin ylös