Does anyone have Skype and want to start an Esperanto group?
de Arktischgeist, 16 de desembre de 2014
Llengua: English
- Missatges: 8
- Visualitzacions: 23799
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 21387
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 19108
Darrer missatge
- Missatges: 51
- Visualitzacions: 186918
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 18214
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 21205
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 16423
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 17606
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 25148
Darrer missatge