- المشاركات: 2
- عدد المشاهدات: 24653
آخر مشاركة
- المشاركات: 18
- عدد المشاهدات: 33338
آخر مشاركة
- المشاركات: 42
- عدد المشاهدات: 96361
آخر مشاركة
- المشاركات: 1
- عدد المشاهدات: 24491
آخر مشاركة
- المشاركات: 1
- عدد المشاهدات: 24912
آخر مشاركة
- المشاركات: 1
- عدد المشاهدات: 26075
آخر مشاركة
- المشاركات: 58
- عدد المشاهدات: 91991
آخر مشاركة
En iuj lokoj la gento volas vivi kiel la primitivaj homoj.
من unpensador, 6 نوفمبر، 2011
لغة: Esperanto
- المشاركات: 2
- عدد المشاهدات: 25862
آخر مشاركة
Kio facile oni forgesas la studojn se oni ne revizias ilin senĉese!
من unpensador, 5 نوفمبر، 2011
لغة: Esperanto
- المشاركات: 8
- عدد المشاهدات: 28937
آخر مشاركة
La kancero de la Esperanto estas la Idealismo aŭ kabeísmo.
من unpensador, 9 نوفمبر، 2011
لغة: Esperanto
- المشاركات: 2
- عدد المشاهدات: 26506
آخر مشاركة