- Aportes: 2
- Clics: 24653
Último aporte
- Aportes: 18
- Clics: 33329
Último aporte
Kiom da fojoj estas pli facile Esperanto ol la angla?
de Francisko1, 29 de octubre de 2011
Idioma: Esperanto
- Aportes: 42
- Clics: 96355
Último aporte
- Aportes: 1
- Clics: 24488
Último aporte
- Aportes: 1
- Clics: 24907
Último aporte
- Aportes: 1
- Clics: 26065
Último aporte
- Aportes: 58
- Clics: 91982
Último aporte
En iuj lokoj la gento volas vivi kiel la primitivaj homoj.
de unpensador, 6 de noviembre de 2011
Idioma: Esperanto
- Aportes: 2
- Clics: 25859
Último aporte
Kio facile oni forgesas la studojn se oni ne revizias ilin senĉese!
de unpensador, 5 de noviembre de 2011
Idioma: Esperanto
- Aportes: 8
- Clics: 28928
Último aporte
La kancero de la Esperanto estas la Idealismo aŭ kabeísmo.
de unpensador, 9 de noviembre de 2011
Idioma: Esperanto
- Aportes: 2
- Clics: 26469
Último aporte