- پستها: 2
- نمایشها: 24652
آخرین ارسال
- پستها: 18
- نمایشها: 33325
آخرین ارسال
- پستها: 42
- نمایشها: 96354
آخرین ارسال
- پستها: 1
- نمایشها: 24485
آخرین ارسال
- پستها: 1
- نمایشها: 24905
آخرین ارسال
- پستها: 1
- نمایشها: 26061
آخرین ارسال
- پستها: 58
- نمایشها: 91977
آخرین ارسال
En iuj lokoj la gento volas vivi kiel la primitivaj homoj.
از unpensador, 6 نوامبر 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 2
- نمایشها: 25854
آخرین ارسال
Kio facile oni forgesas la studojn se oni ne revizias ilin senĉese!
از unpensador, 5 نوامبر 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 8
- نمایشها: 28923
آخرین ارسال
La kancero de la Esperanto estas la Idealismo aŭ kabeísmo.
از unpensador, 9 نوامبر 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 2
- نمایشها: 26457
آخرین ارسال