Til innholdet

Uzado de la artikolo

fra darkweasel,2011 7 7

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 45
  • Visere: 70531

Siste melding

diapozitivo

fra oxymor,2011 7 11

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 2
  • Visere: 23731

Siste melding

Kelkaj tradukaj demandoj

fra DuckFiasco,2011 6 13

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 8
  • Visere: 25247

Kiel oni diras "por si acaso"?

fra BrunoBram,2011 7 10

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 8
  • Visere: 24885
  • Meldinger: 7
  • Visere: 24535

Mi ne ŝatas apostrofon en Esperanto

fra BrunoBram,2011 7 7

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 15
  • Visere: 30512

Kiel traduki "Department of Home Affairs"?

fra Huigh,2011 7 6

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 4
  • Visere: 24694
  • Meldinger: 14
  • Visere: 32981

traduko

fra midzama,2011 7 6

Språk: Esperanto

  • Meldinger: 5
  • Visere: 21747

Siste melding

  • Meldinger: 8
  • Visere: 25363
Tibake til toppen