- Missatges: 1
- Visualitzacions: 20877
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 23605
Darrer missatge
Ĉu iu havas E tradukon de "Let there be peace on Earth"
de robbkvasnak, 24 de febrer de 2013
Llengua: Esperanto
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 32722
Darrer missatge
- Missatges: 22
- Visualitzacions: 40781
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 19923
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 20850
Darrer missatge
Ĉu la frazo "por ke" kaj la vorto "ĉar" signifas la samon?
de aelio, 17 de març de 2016
Llengua: Esperanto
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 20951
Darrer missatge