- Missatges: 1
- Visualitzacions: 20890
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 23609
Darrer missatge
Ĉu iu havas E tradukon de "Let there be peace on Earth"
de robbkvasnak, 24 de febrer de 2013
Llengua: Esperanto
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 32730
Darrer missatge
- Missatges: 22
- Visualitzacions: 40792
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 19935
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 20862
Darrer missatge
Ĉu la frazo "por ke" kaj la vorto "ĉar" signifas la samon?
de aelio, 17 de març de 2016
Llengua: Esperanto
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 20961
Darrer missatge