- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 20958
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 23684
Viimeisin viesti
Ĉu iu havas E tradukon de "Let there be peace on Earth"
robbkvasnak :lta, 24. helmikuuta 2013
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 32776
Viimeisin viesti
- Viestejä: 22
- Näyttöjä: 40882
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 19992
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 20904
Viimeisin viesti
Ĉu la frazo "por ke" kaj la vorto "ĉar" signifas la samon?
aelio :lta, 17. maaliskuuta 2016
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 21047
Viimeisin viesti