- المشاركات: 7
- عدد المشاهدات: 25783
آخر مشاركة
- المشاركات: 2
- عدد المشاهدات: 26754
آخر مشاركة
- المشاركات: 27
- عدد المشاهدات: 54256
آخر مشاركة
- المشاركات: 6
- عدد المشاهدات: 27388
آخر مشاركة
"Ŝteliston neniu lasas en sian domon" aŭ "Ŝteliston neniu lasas en sia domo"? Kiu eastas korekta?
من teesid, 17 سبتمبر، 2011
لغة: Esperanto
- المشاركات: 5
- عدد المشاهدات: 28104
آخر مشاركة
- المشاركات: 3
- عدد المشاهدات: 22977
آخر مشاركة
- المشاركات: 15
- عدد المشاهدات: 33516
آخر مشاركة
- المشاركات: 4
- عدد المشاهدات: 27441
آخر مشاركة