- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 29115
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 25780
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 26754
Viimeisin viesti
- Viestejä: 27
- Näyttöjä: 54252
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 27378
Viimeisin viesti
"Ŝteliston neniu lasas en sian domon" aŭ "Ŝteliston neniu lasas en sia domo"? Kiu eastas korekta?
teesid :lta, 17. syyskuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 28098
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 22964
Viimeisin viesti
- Viestejä: 15
- Näyttöjä: 33513
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 26968
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 27430
Viimeisin viesti