- הודעות: 2
- להציג 26754
הודעה אחרונה
- הודעות: 27
- להציג 54256
הודעה אחרונה
- הודעות: 6
- להציג 27387
הודעה אחרונה
"Ŝteliston neniu lasas en sian domon" aŭ "Ŝteliston neniu lasas en sia domo"? Kiu eastas korekta?
של teesid, 17 בספטמבר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 5
- להציג 28104
הודעה אחרונה
- הודעות: 15
- להציג 33516
הודעה אחרונה
- הודעות: 4
- להציג 27441
הודעה אחרונה