- Mensagens: 9
- Cliques: 34463
Última mensagem
- Mensagens: 7
- Cliques: 35742
Última mensagem
- Mensagens: 6
- Cliques: 31910
Última mensagem
- Mensagens: 5
- Cliques: 32483
Última mensagem
Kiu estas la mala de la akuzativo de al-mocio?
de Roberto12, 17 de novembro de 2009
Idioma: Esperanto
- Mensagens: 6
- Cliques: 33315
Última mensagem
- Mensagens: 5
- Cliques: 35549
Última mensagem
- Mensagens: 8
- Cliques: 34290
Última mensagem
- Mensagens: 13
- Cliques: 48774
Última mensagem
- Mensagens: 15
- Cliques: 41391
Última mensagem
- Mensagens: 3
- Cliques: 33181
Última mensagem