Tästä sisältöön

teksto por video

irishpolyglot :lta, 26. kesäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 40944

cuanto lleva aprender esperanto?

rosaspink :lta, 13. heinäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 39694

traduko

scherepierre :lta, 11. heinäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 36806

Viimeisin viesti

Dublaĵoj en Esperanta?

BeiDirSein :lta, 8. heinäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 38488

Zombi

Ergazomai :lta, 24. kesäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 41932

Viimeisin viesti

Pardonpeti

jan aleksan :lta, 27. kesäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 8
  • Näyttöjä: 47802

Viimeisin viesti

Ĉu reŝargu aŭ restartigu?

Andreo Jankovskij :lta, 25. toukokuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 51179

Ĉu Esperantisto-censo?

jaldrich :lta, 5. kesäkuuta 2007

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 8
  • Näyttöjä: 50731

Viimeisin viesti

Renkontiĝo/interrenkonto

guyjohnston :lta, 19. kesäkuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 38405

Kiam uzi "si(n)" kaj "sia(n)"?

CMunk :lta, 25. toukokuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 40037
Takaisin ylös