- پستها: 2
- نمایشها: 26756
آخرین ارسال
- پستها: 27
- نمایشها: 54257
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 27390
آخرین ارسال
"Ŝteliston neniu lasas en sian domon" aŭ "Ŝteliston neniu lasas en sia domo"? Kiu eastas korekta?
از teesid, 17 سپتامبر 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 5
- نمایشها: 28107
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 22981
آخرین ارسال
- پستها: 15
- نمایشها: 33520
آخرین ارسال
- پستها: 4
- نمایشها: 27449
آخرین ارسال