- پستها: 16
- نمایشها: 36113
آخرین ارسال
- پستها: 8
- نمایشها: 27889
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 33907
آخرین ارسال
Kiel oni uzas la kondizionalo en la estinteco? ("I should have")
از Lom, 5 ژانویهٔ 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 20
- نمایشها: 34255
آخرین ارسال
- پستها: 5
- نمایشها: 29889
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 28087
آخرین ارسال
- پستها: 11
- نمایشها: 40901
آخرین ارسال
En la retejo "Tekstoj" estis multaj "Ligoj pri tradukado" !!!
از sev, 9 ژانویهٔ 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 1
- نمایشها: 27679
آخرین ارسال