- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 34020
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 36858
Viimeisin viesti
Kion vi pensas pri la retejon "Tatoeba" (amuza vikio por traduki frazojn) ?
sev :lta, 23. tammikuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 33448
Viimeisin viesti
- Viestejä: 31
- Näyttöjä: 108825
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 38857
Viimeisin viesti
- Viestejä: 19
- Näyttöjä: 60952
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 33592
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 36258
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 35816
Viimeisin viesti
- Viestejä: 10
- Näyttöjä: 43075
Viimeisin viesti