לתוכן העניינים

Unish-a teamo multe babilas...

של sev, 28 בינואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 33862

Ĉu iu volas lerni la katalunan?

של DaniBCN, 31 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 36669

Esperanta Slango?

של Jakovo, 19 באוגוסט 2009

שפה: Esperanto

  • הודעות: 31
  • להציג 108538

הודעה אחרונה

Nova loĝika alfabeto per lingvoj

של Martin_D_Ing, 9 באוקטובר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 8
  • להציג 38654

הודעה אחרונה

Etimologio

של Altebrilas, 31 באוקטובר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 19
  • להציג 60756

הודעה אחרונה

La prononco de la dana lingvo

של sprachelieber, 18 בינואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 33458

הודעה אחרונה

ĉu iuj konas la lingvo en filmo AVATAR

של derverwandte, 19 ביולי 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 36072

Retpaĝo por lerni itala kaj franca

של Pk_JoA, 14 באוקטובר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 35605

la ĉinaj signoj

של glig, 2 באוקטובר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 10
  • להציג 42823

הודעה אחרונה

לראש הדף