- הודעות: 2
- להציג 33862
הודעה אחרונה
- הודעות: 5
- להציג 36669
הודעה אחרונה
Kion vi pensas pri la retejon "Tatoeba" (amuza vikio por traduki frazojn) ?
של sev, 23 בינואר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 3
- להציג 33301
הודעה אחרונה
- הודעות: 8
- להציג 38654
הודעה אחרונה
- הודעות: 6
- להציג 33458
הודעה אחרונה
- הודעות: 3
- להציג 36072
הודעה אחרונה
- הודעות: 6
- להציג 35605
הודעה אחרונה