"Roman Phonetic Alphabet for English" montras la veran malfacilon de la angla lingvo.
של sev, 5 בינואר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 13
- להציג 43379
הודעה אחרונה
Ĉu vi scias bonan retpaĝo por lernas la Holanda lingvo?
של Darkmaster127, 7 בינואר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 10
- להציג 35985
הודעה אחרונה
- הודעות: 26
- להציג 66181
הודעה אחרונה
- הודעות: 3
- להציג 31833
הודעה אחרונה
- הודעות: 1
- להציג 32720
הודעה אחרונה
- הודעות: 5
- להציג 40920
הודעה אחרונה
- הודעות: 1
- להציג 37154
הודעה אחרונה
- הודעות: 2
- להציג 30981
הודעה אחרונה