"Roman Phonetic Alphabet for English" montras la veran malfacilon de la angla lingvo.
de sev, 5 de gener de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 42990
Darrer missatge
- Missatges: 37
- Visualitzacions: 86294
Darrer missatge
Ĉu vi scias bonan retpaĝo por lernas la Holanda lingvo?
de Darkmaster127, 7 de gener de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 35858
Darrer missatge
- Missatges: 26
- Visualitzacions: 65765
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 31677
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 32540
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 40731
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 36911
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 36279
Darrer missatge
Ĉu ekzistas bonan retpaĝon por lerni la grekan?
de DaniBCN, 31 de desembre de 2010
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 30664
Darrer missatge